تولید محتوا در کرج : تولید محتوا برای سایت در کرج
تولید محتوا در کرج : یکی از عوامل اصلی در بهبود سئو ، نوشتن محتوای با کیفیت است که باعث افزایش رتبه سایت می شود ما در این مجموعه با تولید محتوای بهینه از بهترین و پرجستجوترین کلماتی که از سوی مخاطبان انجام می گیرد استفاده می کنیم تا صفحات شما سریعتر به صفحات اول گوگل منتقل شوند.
جهت مشاوره تخصصی طراحی سایت ، سئو و خدمات اینستاگرام با شماره 09222923264 تماس بگیرید. |
تولید محتوای سایت در کرج
یکی از عوامل اصلی بهبود سایت ، نوشتن محتوای با کیفیت می باشد ، تولید محتوای با کیفیت سبب افزایش رتبه سایت به صورت چشمگیری خواهد شد .
به همین دلیل مدیران وب سایت به سمت تولید محتوای منحصربه فرد و جذاب روی آورده اند و یکی از کارهای مهم آن ها به این مسئله اختصاص یافته است.
تمام تلاش خود را می کنند تادر مبحث وبلاگ نویسی و جذب وبلاگ نویسان حرفه ایی موفق باشند .
اصول اولیه تولید محتوا در سایت
اکثر خوانندگان می دانند که متن های با کیفیت از دستور زبان مناسبی استفاده می کنند و اشتباهات املایی را به حداقل می رسانند . همچنین باید بدانید که نوشتن در وب سایت باید به صورت مختصر و مفید باشد .
خوب است که متن های مورد استفاده در سایت انفعالی نباشند .
باید از سرفصل هایی استفاده کنید که در مسیر جستجوی بازدیدکنندگان قرار گیرد.
این اصول به صورت واضح می باشد و یکی از سوالات اساسی این است که چگونه محتوای یونیک ایجاد کنیم ؟
5 مرحله نوشتن محتوای سایت
هنگامی که در تلاش برا نوشتن متن عالی هستید خوب است به یاد داشته باشید که تمام متن هایی که در وبسایت ها نوشته شده است شامل 5 مرحله محرمانه و خاص می باشد که باید به صورت مفید و موثر صورت گیرد.
ایجاد یک طرح کلی
یکی از مهم ترین گام های فرآیند محتوا نویسی ، طراحی متن می باشد که شامل طرحی واضح و کلی است .
در فرآیند نوشتن ، مرحله برنامه ریزی شامل توجه کردن به نکات کلیدی می باشد که در تیم تولید محتوا به آن اشاره می شود.
برای اینکه به این طرح برسید در جلسات تیم تولید محتوا که اصطلاحا به آن جلسه طوفان می گویند شرکت کنید و به صورت موازی طرح کلی متن سایت را استخراج کنید .
نوشتن خلاصه
زمان نوشتن یک پروژه باید امکان خلاصه برداری از آن فراهم باشد .
خلاصه لیستس از نکات کلیدی می باشد که در هر بخش یا صفحات سایت ایجاد می شود.
هدف این مرحله رسیدن به خلاصه کلی از متن می باشد.
برای ترجمه های طولانی و یا مقاله های منحصربه فرد که از یک مقدمه ، یک بدنه اصلی و یک نتیجه گیری تشکیل شده است .
نوشتن یک پیش نویس جذاب
پیش نویسی جذاب در آن جملات مهم و کلیدی می باشد که مهم ترین نکته در این مورد پیش نویس نهایی در آن صورت می گیرد .
متن های پیش نویس به صورت مختصر و مفید و حذاب نوشته شود و از لحاظ کیفیت محتوایی بسیار بالا می باشد.
بازبینی پیش نویس
برای نوشتن یک پیش نویس خوب باید بارها تلاش کرد و به یک پیش نویس بسنده نکرد .
باید تا زمانی که متن شما مطابق با خواست صاحب سایت شود تلاش و تجدید نظر کنید.
اصلاح متن کلی و بررسی نهایی
در آخر متنی را که نوشته اید را به پس از مرحله تجدید نظر و بررسی نهایی باید جزییات نوشته را مانند صحت نوشتار، قالب بندی و ظاهر سایت را برای آخرین بار بررسی کنید
این مرحله توسط ویرایشگر متون صورت گیرد بهتر است.
محتوا چیست؟
“تولید محتوا فرآیندی می باشد که براساس آن ، ایده های موضوعی جذاب برای شخصیت مشتریان شما خلق می شود و براساس آن ایده های جذاب ، محتوای تصویری و متنی در قالب یادداشت های بلاگ ، اینفوگرافیک ها ، ویدیوها یا سایر محتوای تولید شده در دسترس مخاطبان قرار گیرد.”
” محتوا معمولا اطلاعاتی قانع کنند می باشند که یا اطلاع رسانی می کنند و یا با کاربر تعامل ایجاد کند که سرگرم کننده باشد.”
6 نکته برای تولید محتوای خوب
- تولید محتوا ، فرآیندی مستمر می باشد و نه یک اقدام مقطعی
- اولین گام برای تولید محتوا ایده پردازی می باشد
- باید ایده های شما برای مخاطبان جذابیت داشته باشند
- محتوای تولید شده توسط شما باید با ایده های برنامه ریزی شده متناسب باشد.
- محتوای خود را می توانید در فرم های مختلفی تولید کنید.
- محتوا باید در دسترس مخاطبین شما قرار گیرد .
اهمییت و ضرورت تولید محتوا
تولید محتوا یکی از مهم ترین اقدامات جذب مشتری و بازاریابی جاذبه ایی می باشد.
زمانی که شما محتوا تولید می کنید در حقیقت اطلاعات مفید رایگانی را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهید که دو نوع کاربرد مهم دارد :
1- باعث جلب توجه مشتریان جدید می شود
2- ایجاد تعامل با کیفیت و موثر سبب افزایش وفادارای و حفظ مشتریان سایت شما می شود .
آمار قابل ملاحظه تولید محتوای سایت های مختلف :
- بازاریابی محتوای : 3 برابر از بازاریابی سنتی ، مشتری جذب می کند !
- هزینه بازاریابی محتوایی : حداقل 62 درصد نسبت به سایر روش های بازاریابی می باشد .
- حداقل 61 درصد خریدهای اینترنتی ، مستقیما پس از مطالعه یک محتوا صورت می گیرد .
- شرکت هایی که بیشتر از 16 محتوا در ماه منتشر می کنند ، 3 و نیم برابر بیشتر از سایر شرکت های که کمتر از 4 محتوا در ماه منتشر می کنند بازدید دارند .
- حدودا 60 درصدر مردم ، پس از مطالعه محتوا درباره یک محصول ،انگیزه خرید پیدا می کنند.
محتوای خوب چه محتوایی است ؟
- هدفمند باشد
- با کیفیت باشد
- اثربخش باشد
محتوایی هدفمند است که :
- نتیجه آن تعیین شده و قابل اندازه گیری می باشد .
- متناسب با هدف جستجوی کابران تولید می شود .
- برای رسانه های مشخصب تولید می شود
- براساس تحقیق کلمات کلیدی باشد
- باید پاسخی برا نیاز محتوایی مخاطب باشد.
- مناسب برای ویژگی های رسانه های تولید شده
- برای مخاطب ارزش مشخصی را ایحاد کنید.
محتوایی با کیفیت می باشد که :
- انتظارات کیفی مخاطب را تامین می کنئ
- محتوای شما از محتوای سایر رقبا با کیفیت تر باشد
- محتوای شما طبق منابع معتبر مستند شود
- محتوای شما باید به خوبی مفاهیم را پوشش دهد
- فاقد اشتباهات املایی ،نگارشی و انشایی باشد.
- باید حداقل یک بار بازبینی و ویراستاری شود.
- محتوا باید دارای تصاویر با کیفیت و مرتبط باشد.
محتوایی اثر بخش می باشد که :
- باید در زمان مناسبی منتشر شود
- باید برای ربات های گوگل قابل دسترس باشد
- برای تمام کاربران باید در دسترس باشد
- مشتری را به عمل و اقدام مشخصی دعوت کند
مراحل تولید محتوا در کرج
ما بر این امر واقفیم که برای تضمین کیفیت و انجام دقیق و درست کارهای چند مرحله ایی ، باید تمام وظایف را در قالب یک فرآیندی که از پیش تعریف شده است طراحی کرد.
ما برای طراحی کلیه مراحل فرآیند تولید محتوای هر سایت مطالعات ، مشورت ها و آزمون و خطاهای زیادی انجام دادیم تا به فرآیند کنونی برسیم .
طبیعی است که این فرآیند بی نقص نیست و در طول زمان به بازطراحی و تکمیل نیازمند می باشد .
فرآیند مانند «خط تولید حرفه ایی» عمل می کند.
خوب است بدانید که محتوا دقیقا مانند یک محصول در خط تولید شهر محتوا، مراحلی را طی می کند.
تولید محتوا در کرج
اشتباهات رایج در تولید محتوا
- بی توجهی به مشتری
- بی توجهی به هدف جستجوی کاربران
- بی توجهی به ایده و محتوای رقبا
- تولید محتوا بدون تحقیق کلمات کلیدی
- بی توجهی به کیفیت محتوا
- بی توجهی به فرم
- بی توجهی به رسانه
- بی توجهی به الگوریتم های گوگل
- بی توجهی به تجربه کاربری محتوا
- بی توجهی به قابلیت اعتماد و اعتبار محتوا برای کابران
- بی توجهی به دسترسی محتوا برای کاربران
دیدگاهتان را بنویسید